Ranjana Zwijnenberg verteld de waarheid

DE WAARHEID IS HARD WE WILL BE VICTORIOUS KLOKKENLUIDERS!!!
WE WILL BE VICTORIOUS KLOKKENLUIDERS!!!

dinsdag 1 augustus 2017

Het demoraliseren van contant geld als laatste stap naar een politiestaat

Het demoraliseren van contant geld als laatste stap naar een politiestaat

Woensdag reisde ik sinds eerst voor een lange tijd weer met de trein, ik wou wat drinken halen en viel op dat je niet meer contant kan betalen bij deze automaten, er stond op: ”alleen contactloos betalen”. En bij andere stations was dit precies hetzelfde verhaal, dus maar geen drinken gehaald want ik betaal alleen contant en een smartphone heb ik bewust niet. Een paar maanden eerder kon je nog gewoon met munten betalen. Het wordt steeds erger, stap voor stap drijven de NWO elite en hun bankiers ons richting een cashloze samenleving.

Ik wil niet contactloos betalen, ik wil niet pinnen, ik wil alleen contant betalen en zelf zeggenschap hebben over mijn eigen geld, ik wil niet afhankelijk zijn van de bank. Het opdringen van een cashloze samenleving noem ik zoals het is, facisme.
De banken regelen zelfs ram en plofkraken op hun eigen pinautomaten met als doel contant geld uit te bannen.
Ik ben voor het behoud van contant geld, mee eens? Deel dan door als boodschap tegen hun cashloze samenleving, tegen die bankiers(oplichters) die de crisis hebben veroorzaakt en contant geld willen uitbannen voor hun gewin en voor het behoud van contant geld!
Deel door voor het behoud van contant geld! Contant geld moet op de eerste plaats blijven staan!
Via Alternatieve Media Nederland