Ranjana Zwijnenberg verteld de waarheid

DE WAARHEID IS HARD WE WILL BE VICTORIOUS KLOKKENLUIDERS!!!
WE WILL BE VICTORIOUS KLOKKENLUIDERS!!!

zaterdag 9 september 2017

Mogelijk is er toch een derde wereldoorlog op komst?

Mogelijk is er toch een derde wereldoorlog op komst?


derdewereld
Hoe lang zal het geweld in de Oekraïne nog duren? Het is niet onmogelijk dat het nog maar een kwestie van dagen of weken is en het escaleert en dan is het niet onmogelijk dat er een derde Wereldoorlog wordt ontketend. Als dat plaats vindt komt mogelijk de opname van de wedergeboren gelovigen snel nabij, dan kan het niet lang meer duren.
Een mogelijke derde wereldoorlog, waarbij gebruik gemaakt gaat worden van atoomwapens, kan catastrofale gevolgen hebben voor het voortbestaan van het menselijk leven hier op aarde. De risico’s bij zo’n wereldwijd conflict zijn enorm. Ook het op grote schaal gebruiken van chemische en bacteriële oorlogswapens, wat al eerder gebeurd is, heeft dramatische gevolgen voor de wereld. Zover zal het echter nog niet komen, omdat de Bijbel leert dat er een wereldleider zal opstaan, met groot gezag, die de partijen voor een korte periode weer bij elkaar zal brengen.
◾Lees Daniel 9:27 “Hij zal een sterk bondgenootschap sluiten met velen, één week lang” en met een week lang wordt in profetische zin bedoeld, een periode van 7 jaar.
In die periode zal die wereldleider die de antichrist genoemd wordt, wel zijn wereldrijk vestigen. In dat rijk is geen plaats voor christenen en het zal ook opnieuw leiden tot een verschrikkelijke vervolging van het Joodse volk.
◾Jezus profeteerde over deze periode in Matt.24: 15- 21 en zegt dat de dan levende Joden zullen moeten vluchten.
“….. dan moet iedereen in Judea de bergen in vluchten; wie op het dak van zijn huis is moet niet naar beneden gaan om nog spullen te halen, en wie op het land is moet niet terugkeren om zijn mantel te halen. Wat zal het rampzalig zijn voor de vrouwen die in die tijd zwanger zijn of een kind aan de borst hebben! Bid dat jullie niet in de winter zullen moeten vluchten en ook niet op sabbat. Want het zal een tijd zijn van enorme verschrikkingen, zoals er sinds het ontstaan van de wereld tot nu nooit geweest zijn en er ook niet meer zullen komen”.
  • In 1 Thess. 5:3 lezen we ook  over de zogenaamde vrede die de antichrist zal brengen in die periode: “Want wanneer zij zullen zeggen: Het is vrede, en zonder gevaar; dan zal een haastig verderf hun overkomen, gelijk de barensnood een bevruchte (vrouw); en zij zullen het geenszins ontvlieden”.  Er komt dan alleen spoedig een einde aan dat vreselijke antichristelijk rijk, door de wederkomst van Jezus, dan zal Hij zijn heerschappij definitief maken hier op aarde.
  • In Zacharia 14:3, 4 staat “Daarna zal de HEER uittrekken en de strijd tegen die volken aanbinden, net als weleer. Die dag zal hij zijn voeten op de Olijfberg planten, ten oosten van Jeruzalem”.
Geestelijk slapen is gevaarlijk in deze tijd.
doetmeniets
Mensen willen liever niet nadenken over deze dingen en dat geldt ook vaak voor christenen. We laten ons liever in slaap sussen door politici die ons verzekeren dat ook Rusland zo’n oorlog niet zal willen. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de plannen die men nog heeft, men moet er niet aan denken dat die misschien niet door kunnen gaan!
Men stelt zichzelf gerust door te zeggen dat een christen nu eenmaal altijd klaar moet zijn voor de komst van de Heer, maar dat we ons er aan de andere kant ook niet teveel op moeten richten. Uiteindelijk heeft Jezus ook nog gezegd dat niemand de exacte dag of uur weet, dus speculeren daarover heeft ook weer geen zin.
En natuurlijk zitten alle onheilsprofeten er ook naast, die beweren met ingewikkelde berekeningen de dag van Jezus komst te kunnen berekenen. Maar aan de andere kant heeft de Heer ons niet helemaal in het ongewisse gelaten. Hoewel het precieze moment (dag en uur) van Zijn terugkomst alleen bij Zijn Vader bekend is, legt Jezus op veel andere momenten uit dat de tekenen der tijden wel degelijk gezien kunnen worden. Bijvoorbeeld, toen zijn discipelen aan Hem vroegen over aan welke tekenen ze zouden kunnen weten dat Zijn terugkomst dichterbij komt, gaf Jezus een lange lijst van specifieke tekenen (Lees Mat.24).
De Bijbel leert: Jezus gaat nog twee keer terug komen, wat is het verschil tussen die twee?
wederkomst1
1. De eerste keer wordt de Opname genoemd.
Jezus gaat terugkomen om Zijn Bruidsgemeente (Gods kinderen, die hun leven aan God hebben gegeven en Jezus komst verwachten), op te halen. In een fractie van een seconde zal ons sterfelijk lichaam veranderen in een lichaam wat onsterfelijk wordt (net als bij Jezus gebeurde, ons voorbeeld) en Jezus zal ons in de lucht tegemoet komen en ons gedurende die 7 jaar in de Hemel houden, waar ook een hemels feest gevierd zal worden, wat we noemen de Bruiloft van het Lam (Openb.19).
Lees:
  • Math.24: 36-44 Dan zullen er twee in het veld zijn, één zal aangenomen worden en één achtergelaten worden; twee vrouwen zullen aan het malen zijn met de molen, één zal aangenomen worden, en één achtergelaten worden. Waakt dan, want gij weet niet, op welke dag uw Here komt. Maar weet dit: Als de heer des huizes geweten had, in welke nachtwaak de dief zou komen, hij zou gewacht hebben en in zijn huis niet hebben laten inbreken. Daarom, weest ook gij bereid, want op een uur, dat gij het niet verwacht, komt de Zoon des mensen
  • 1 Thes. 4:16-17  Wanneer het signaal gegeven wordt, de aartsengel zijn stem verheft en de bazuin van God weerklinkt, zal de Heer zelf uit de hemel neerdalen. Dan zullen eerst de doden die Christus toebehoren opstaan, en daarna zullen wij, die nog in leven zijn, samen met hen op de wolken worden weggevoerd en gaan we in de lucht de Heer tegemoet. Dan zullen we altijd bij hem zijn.
  • Openb. 3:10  Omdat gij het bevel bewaard hebt om Mij te blijven verwachten, zal ook Ik jou bewaren voor de ure der verzoeking, die over de gehele wereld komen zal, om te verzoeken hen, die op de aarde wonen.
  • 1 Cor.15:52, 53  in een ondeelbaar ogenblik, in een oogwenk, wanneer de bazuin het einde inluidt. Wanneer de bazuin weerklinkt, zullen de doden worden opgewekt met een onvergankelijk lichaam en zullen ook wij veranderen. Want het vergankelijke lichaam moet worden bekleed met het onvergankelijke, het sterfelijke lichaam met het onsterfelijke.
  • 1 Thes. 1:10 en om zijn Zoon te verwachten uit de hemel: Jezus, die hij uit de dood heeft doen opstaan en die ons zal redden van het komende oordeel.
  • Luc. 21:34,35 Pas op dat jullie hart niet afgestompt raakt door de roes en de dronkenschap en de zorgen van het dagelijks leven, zodat die dag (wanneer de verdrukking begint) jullie overvalt, onvoorspelbaar als een val die dichtklapt. Want plotseling zal hij komen over allen die waar ook op aarde wonen. 36 Wees waakzaam en bid onophoudelijk om te ontkomen aan de dingen die gebeuren gaan
Daarna gaat God de natiën (en de achtergebleven geestelijk lauwe christenen) oordelen, met als bedoeling dat ze zich alsnog zullen bekeren. Hij geeft hun daar 7 jaar de tijd voor.
Op de dag dat Jezus voor de tweede keer naar de aarde gaat om Zijn Koninkrijk hier te vestigen, zal de gemeente samen met Hem terug komen hier op aarde.
armageddon2
2. De tweede keer zal Jezus samen met Zijn Bruid, na  de Bruiloft van het Lam, terugkeren op de Olijfberg.
Op deze dag zullen wij met Jezus naar de aarde teruggaan, om met Hem 1000 jaar over de aarde te regeren. Een onvoorstelbare toekomst, maar het is het Woord van God.
Lees: Openb. 19 :11 -14
“Ik zag dat de hemel geopend was, en dit zag ik: een wit paard met een ruiter(Jezus), die ‘Trouw en betrouwbaar’ heet, die een rechtvaardig vonnis velt en een rechtvaardige strijd voert. De hemelse legermacht(de gelovigen in de Hemel), gekleed in zuiver, wit linnen, volgde hem op witte paarden”.
Wees in ieder geval alert op wat er om u heen gebeurd.
Jezus zegt in Lukas 12:40 “Weest ook gij bereid, want op een uur, dat gij het niet verwacht, komt de Zoon des mensen”.